The Wankers

Jag har kollat mycket på film de senaste dagarna och i förrgår kollade jag på The Runaways som är en film om just The Runaways, alltså Joan Jetts första band i början av 70talet. Filmen var helt otroligt bra och jag blev så himla inspirerad så jag skrev till Adde på en gång och sa att vi skulle starta band.

Nu är det fixat, hittills är det jag, Adde och Kenny. Addes krav var att vi skulle heta the Wankers och det kan jag väl tänka mig. Yey!
Är så glad att få med just Adde, jag har verkligen saknat henne de senaste veckorna och jag vet att hon är mycket mer kreativ och kan mycket mer än vad hon ger sig ut för att vara och kunna. Ska bli kul.

Vi börjar repa så fort jag kommer hem.

Peace and Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0