Sjuk!

Jag är jättesjuk!

Idag gick jag hem från jobbet för jag hade feber och var yr och höll på. Har värsta hostan också... jag är bedårande just nu.
Ska nog stanna hemma imorgon också.

Det är väldigt jobbigt att vara sjuk eftersom man blir väldigt rastlös väldigt snabbt, men man kan liksom inte göra någonting för man är sjuk. Dessutom så ligger Alexander bara och sover så jag får inte mycket sällskap. Jag är hungrig, men orkar inte göra mat. Jag önskar de hade Max här för jag skulle vilja ha en riktigt greenburgare, men  funderar på att gå till McDonalds istället och köpa pommes och sötsur sås. Problemet är dock att Alexander sover och vill inte följa med och jag pallar inte gå hela vägen till Majorstuen ensam.

Igår fick jag världens psykbryt och ville bara åka hem. Det är någonting när jag blir sjuk att jag alltid saknar mina föräldrar väldigt mycket, även när jag är hemma och de är på jobbet. Men det finns inte mycket att göra åt det nu för jag ska vara här i 3 veckor till.

Just nu har jag iallafall Paolo Nutini som stöd. Har inte lyssnat på honom på länge, men han är så underbar med röst, texter och melodier. Kärlek till honom

"It was in love I was created and in love is how I hope I die"

och Fred och Kärlek till er alla <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0