Möt min granne, Herr al-Qaida!

Idag när jag tog rast på jobbet så såg jag Karin sitta med en tidning framför sig och så fort hon såg mig så ropade hon helt hysteriskt att jag skulle komma dit för vårt hus var i tidningen.
Det visade sig att det var en artikel på 5 uppslag samt förstasidan och det var för att al-Qaida hade tillverkat bomber i vårt hus. De hade hållt till uppe på 8de våningen och tydligen hållt på att tillverka en bomb som hette någonting jättekomplicerat men som kallades "Satans Mor" och de har kommit fram till att de var ämnade att detoneras här i Oslo även om de inte verkade helt säkert vart.

Allt detta tycker jag känns mycket spännande och just nu är mitt hus antagligen ett av de säkraste ställerna att bo på i hela Oslo.

 Massa Fred, Fred och mer Fred och Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahahahahahahaaa :D

2010-07-12 @ 21:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0