Honey, I'm home!

AH! Vilken lycka!
För några timmar sedan satt jag ensam hemma i min skitiga lägenhet, kollade på Gray's Anatomy och åt en äcklig middag när det plötslit knackade på dörren. Jag tog förgivet att det var en av tjejerna från huset så jag öppnade bara dörren och var redan påväg in igen när jag såg att det var ALEXANDER där utanför!!! Jag gick typ in i chock för att det var så oväntat, han hade lurat i mig att han inte skulle komma hem förrän imorgon. Självklart hoppade jag på hono och var jätteglad och typ... grät lite kanske, men det tog väldigt lång tid innan jag accepterade helt och hållet att det inte var en dröm eller en hallucination eller något, han hade kommit hem på riktigt! Jag är så glad!

Dock! hade jag tagit ledigt från jobbet imorgon och skulle fixa värsta överraskningsmiddagen till honom med massa ljus jag köpt och min nya klänning och kanske tillochmed bjudit honom på bio. Nu har jag ju avslöjat att jag tänkte göra det, men undra om han blir överraskad om jag gör det imorgon iallafall eftersom han endå ska till jobbet, så jag har hela dagen på mig att förbereda.

Just nu sover han iallafall och kommer antagligen fortsätta göra det. Det har varit en tuff vecka på Cypern från vad jag har hört.

Han är underbarast och sötast på jorden!

 Fred och Kärlek! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0