Fan ta sommarrean

Idag efter jobbet så åkte jag inte direkt hem som vanligt utan jag tänkte att jag skulle ta mig en titt på butikerna i Oslo. Som vanligt gick jag såklart in på HM. Fan va hopplös man är, de har ju precis samma saker som hemma. Förutom en jättefin klänning jag hittade som jag aldrig sett på HM i Sverige (betyder dock inte att den inte funnits, jag går inte i butiker så ofta hemma) och den var underbar! OCH kostade bara 50 kr(!!!!)

Den enda som fanns var i min storlek och den satt jättefint! Så... den blev min och påväg ut från provrummer såg jag en dam hänga ifrån sig en likadan fast i svart som OCKSÅ var i min storlek!!! Så jag köpte båda och jag är lycklig :)

Efter shoppingen drog jag till en mataffär och hittade äntligen lite Qourn, så idag har jag ätit en bra proteinrik middag för första gången på ett tag, jag gjorde tillochmed en mozzarellasallad till. Gott.
När jag var ute passade jag också på att köpa en bit vattenmelon som var jättebillig och sen bjöd jag över Karin till min balkong för en fruktstund.

Nu är det sängen som gäller (och The Vampire Diaries)

Fred och Kärlek och kolla på min klänning!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0