Stockholm i mitt hjärta <3

Nu drar jag hem till den vackra staden Stockholm och lämnar Oslo bakom mig. Det har varit en trevlig vistelse och Oslo är en underbar stad, men inget är lika underbart som mitt Stockholm.

Bussen går om 1 timme och en kvart. Mina väskor är packade. Jag funderar på om jag ska ta med mig min orchidé på bussen. den har inte fått något namn men jag känner att den har hjälpt mig lite medans jag var här och jag hatar tanken på att behöva slänga den eller lämna den bakom. Ja, den får någ följa med!

Fred och Kärlek och mer om vistelsen här i Oslo kommer snart, för jag har jättemycket fina bilder att visa!


Kommentarer
Postat av: sofo alex syster

fin bild på er!

2010-08-12 @ 12:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0