Jag får liksom ingen ordning

Min dator är inne på lagning. Det ville inte ansluta till internet och sa massa konstiga saker och tan den funkar det liksom inte. Speciellt som jag inte får låna någon av datorerna hemma egentligen. Min lillasyster är snål och min pappa är arg. Men jag vill endå ha min dator med mina bilder på och så, annars känns det inte som det är någon mening med att uppdatera bloggen, men jag ska väl försöka endå.

Dessutom har jag fortfarande inte fått min lön och detta är otroligt jobbigt eftersom min planering förstörs!

Dessutom måste jag städa mitt rum och det blir aldrig rent för det är för litet!
JOBBIGT!

OCKSÅ! Är Alexander sjuk och det är jättejobbigt för han blir så kinkig och jag är så dålig på att inte bli irriterad, även om det är synd om honom och han är jättesöt.

Lite ansträngt, men ni får endå alltid Fred och Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0